Premiul mult Visat


Buna fetelor, m-am bucurat tare mult cand Dana m-a anuntat ca am primit si eu un premiu, mai ales ca mi se pare foarte interesant pentru ca ma ajuta sa va cunosc mai bine pe voi cele pe care va citesc. Dana e una din blogaritele pe care eu le citesc constant si daca ea a considerat ca merit premiu, sa trecem la treaba. 7 lucruri despre mine: nu-mi simt varsta deloc, peste o luna implinesc 31 de ani dar am impresia ca nu am depasit adolescenta; sunt o idealista, visez cu ochii deschisi; am o fetita de cinci ani jumatate, grozava pe care o iubesc mai mult decat pe oricine si orice si intentionez sa mai fac copii; nu-mi place munca mea din prezent, sper ca lucurile sa se repare odata; imi plac teribil excursiile neplanificate; imi place viata la tara, dar "tara" sa fie aproape de oras; imi plac produsele de beauty, am o obsesie bolnava pentru ele, spun asta pentru ca am inceput sa visez noaptea truse sau mai stiu eu ce (acum visez naked, mi-a promis cineva ca o sa mi-o aduca). Cam atat despre mine, bine, astea sunt doar 7 lucruri. Eu va pup fetele mele. Pasez acest premiu tuturor fetelor care inca nu l-au facut, asta pentru ca am vazut ca l-au facut multe fete din blogosfera si mi-e greu acum sa caut care l-a facut si care nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu