Unde ne Petrecem Vacanta de Vara


Pentru ca de obicei vacantele reusite se planifica din timp, m-am gandit la acest inceput de Decembrie sa va povestesc putin despre vacanta de vara, presupunand ca pentru sarbatorile de iarna jocurile sunt deja facut iar locatiile pentru relaxare si petrecere demult rezervate. Tin sa subliniez ca Noiembrie-Decembrie si chiar Ianuarie, sunt cele mai bune luni pentru rezervarile de vara in regim early booking. Sunt perioadele in care agentiile au foarte mari reduceri, deoarece nu prea vand astfel de vacante, toata lumea fiind ocupata cu organizarile pentru sarbatorile de iarna. Eu am incercat de cateva ori sa imi distrag atentia de la ceea ce urmeaza in viitorul apropiat si sa ma gandesc inca din miezu iernii la ce voi face la vara si sa stiti ca este foarte util, mai ales din punct de vedere financiar, caci platesc aproape la jumate rezervand cu luni bune inainte. Nu va imaginati ca las sarbatorile de iarna de izbeliste, la fel procedez si cu ele, asadar am locatia rezervata pentru Revelionul din 2016 inca din luna Iunie. Revenind la planurile de vara, m-am gandit ca anul acesta sa aleg Bulgaria, atat pentru ca mi-e foarte draga cat si pentru ca am gasit vacante pe bani foarte, foarte putini...


Stau si ma gandesc ca, daca fortez putin nota, as putea sa fac si un al doilea concediu in vara, pe langa cel initial pentru care deja am stabilit destinatia. Si pentru ca spuneam mai sus foarte, foarte ieftin, haideti sa deslusesc si ce inseamna asta, caci termenul “ieftin” are pentru fiecare om o alta valoare. Un early booking Bulgaria, in Sunny Beach mai exact, asadar m-a costat cam 20 de euro pe noapte (de persoana, loc in camera dubla) ceea ce inseamna, pentru 5 zile cat voiam eu, 100 de euro cazarea, adica 440 de lei, undeva la nici macar 90 de lei pe noapte cu mic dejun inclus, nu asa oricum. Cred ca merita sa va ganditi putin la ofertele de pe piata caci sunt cu adevarat reduse fata de ceea ce veti gasi in Mai sau Iunie si nu are rost sa platiti cu 20-30% mai mult pentru aceleasi servicii pentru care, eu de exemplu platesc cat am spus mai sus, doar hotarandu-ma inaintea dumneavoastra. Incercati macar un an sa plecati in toate vacantele cu rezervarea early booking si va garantez ca vizibil veti observa ca economisiti, iar din banii ramasi in buzunar va puteti bucura fie de un sejur mai lung, fie de cumparaturi mai multe fie, de ce nu, de inca o scurta vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu